• Bank Spółdzielczy w Nałęczowie, ul. 1 Maja 16, 24-150 Nałęczów, e-mail: info@bsnaleczow.pl
  • Logowanie do bankowości
  • Internet Banking

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android, iOS)

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank rozszerza system bankowości internetowej o obsługę mobilną.


    Natywna aplikacja Nasz Bank, instalowana na telefonie jest rozszerzeniem systemów bankowości internetowej Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm, będąc ich integralną częścią. Aplikacja posiada intuicyjne interfejsy zgodne z standardem Google dla systemu Android oraz Apple dla systemu iOS. Dzięki temu użytkownicy wykorzystując dotychczasowe swoje doświadczenie, widząc elementy znane z innych aplikacji, nie muszą uczyć się obsługi "od nowa" i mogą korzystać z niej bez obaw. Udało nam się przy tym zachować nowoczesny wygląd aplikacji, stworzonej specjalnie dla klientów systemu bankowości internetowej. Proponowana aplikacja pozwoli korzystać z usług banku na urządzeniach mobilnych (telefony komórkowe typu smartfon, tablety) w wygodny sposób, za pomocą interfejsu dostosowanego do ekranów dotykowych obsługiwanych palcem.

    Dzięki nowym funkcjom aplikacja umożliwia między innymi obsługę produktów bankowych, geolokalizację bankomatów i placówek banku, realizację przelewu QR, składanie zlecań sm@rt wypłat, obsługę powiadomień PUSH, logowanie biometryczne i inne.

     

    Pierwszoplanowe funkcje aplikacji Nasz Bank:

    • swobodny i bezpieczny dostęp do usług banku na urządzeniach mobilnych,
    • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
    • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
    • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
    • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
    • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
    • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US, sm@rt
    • wypłata (operacje realizowane w bankomacie bez karty),
    • przelew QR (płatności bez wpisywania danych, wczytywanie faktur z QR kodem),
    • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
    • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji, niegenerujące kosztów dla klienta),
    • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
    • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek banku).

     

    Korzyści:

    • mobilność – natywna aplikacja dostosowana jest do urządzeń przenośnych: telefony komórkowe, tablety,
    • dostęp do usług banku 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę bez względu na miejsce i czas,
    • wygodna kontrola środków na rachunkach,
    • wygodna mobilna autoryzacja dyspozycji składanych w systemie bankowości internetowej,
    • większa satysfakcja klienta z korzystania z usług banku.

     

    Autoryzacja mobilna
    Aplikacja Nasz Bank, jako element systemów bankowości internetowej, może służyć do autoryzacji dyspozycji składanych w systemach Internet Banking oraz Internet Banking dla Firm. Aplikacja zapewnia zgodną z dyrektywą PSD2, dodatkową, bezpieczną i wygodną autoryzację transakcji bankowych i dyspozycji składanych w systemie. Autoryzacja mobilna w aplikacji zastępuje jednorazowe hasła autoryzujące z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Użytkownik systemu bankowości internetowej nie musi czekać na SMS i przepisywać haseł z telefonu do systemu w komputerze. Niezbędne dane do autoryzacji dyspozycji wysyłane są do aplikacji i wyświetlane jako powiadomienia na telefonie klienta. Wystarczy jedno kliknięcie w aplikacji, żeby zatwierdzić lub odrzucić dyspozycję. Powiadomienia autoryzacyjne wysyłane są na telefon klienta nie zależnie od tego, czy aplikacja w danym momencie jest uruchomiona, czy też nie.
    Użytkownik aplikacji ma możliwość wglądu w pełną historię zleceń autoryzujących wraz ze szczegółami autoryzowanych operacji powiązanych z rachunkiem.
    Powiadomienia autoryzujące wysyłane są jako wiadomości PUSH, które nie generują kosztów dla banku i klienta. Komunikaty nie są dostępne dla innych aplikacji, dają pełną gwarancję bezpieczeństwa i autentyczności.

     

    Instrukcja obsługi:

    W celu aktywacji aplikacji mobilnej na urządzeniu należy w serwisie Internet Banking dodać urządzenie mobilne:
    Ustawienia - KANAŁY DOSTĘPU I URZĄDZENIA  dodać urządzenie: 

     ->  ->  -> 

    Po wprowadzeniu hasła autoryzacyjnego otrzymamy kod QR do zeskanowania w aplikacji mobilnej podczas jej aktywacji.

     

    Aplikację mobilną instalujemy ze sklepu Google Play (Android) lub ze sklepu AppStore (iOS).



    Google Play (Android)

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (Android) - Klient indywidualny



    Apple AppStore (iOS)

     

    Aplikacja mobilna Nasz Bank (iOS) - Klient indywidualny



    Polityka prywatności:

    Aplikacja mobilna BS Nałęczów (Aplikacja) została wyprodukowana dla Klientów Banku Spółdzielczego w Nałęczowie (Bank) przez Zakład Usług Informatycznych NOVUM Sp. z o.o. z siedzibą w Łomży (Novum), w Polsce. Aplikacja umożliwia dostęp do usług Banku Spółdzielczego z urządzenia mobilnego.

    1. Klient pobierając aplikację z portalu internetowego wyraża zgodę na jej instalację i użytkowanie oraz na poniższe zasady Polityki Prywatności. Klient może w każdym momencie usunąć aplikację z urządzenia mobilnego, co nie wpływa na stan środków przechowywanych w Banku ani na działalnie innych aplikacji, związanych ze zdalnym dostępem Klienta do usług w Banku.
    2. NOVUM nie przechowuje żadnych danych związanych z Aplikacją i usługą świadczoną przez Bank za pomocą Aplikacji, w tym żadnych danych osób, które pobierają Aplikację na swoje urządzenie mobilne.
    3. Aplikacja na urządzeniu mobilnym:
      • komunikuje się z systemami Banku, w którym Klient prowadzi swój rachunek, z użyciem mechanizmów szyfrujących,
      • uzyskuje dostęp do następujących uprawnień na urządzeniu mobilnym:
        • pamięci,
        • komunikacji sieciowej - pełen dostęp do Internetu, stanu sieci i stanu Wi-Fi,
        • informacji o lokalizacji,
        • aparatu fotograficznego,
        • danych kontaktów.
    4. Aplikacja na urządzeniu mobilnym nie przechowuje żadnych danych osobowych, które mogłyby umożliwić osobie trzeciej identyfikację konkretnego użytkownika Aplikacji, nie przechowuje danych pozwalających na uwierzytelnienie w serwisie, ani danych Klienta Banku, dostępnych po zalogowaniu.
    5. Dane Klienta związane z usługą świadczoną przez Bank mogą być pobierane z Banku przez Aplikację. W takim przypadku są one krótkotrwale przechowywane na urządzeniu mobilnym w celu ich wyświetlenia użytkownikowi, nie dłużej jednak niż do wyłączenia Aplikacji.
    6. W przypadku braku zgody na niniejszą Politykę Prywatności prosimy nie instalować Aplikacji lub ją usunąć z urządzenia mobilnego.
    7. Bank zastrzega sobie prawo zmiany Polityki Prywatności poprzez opublikowanie nowej Polityki Prywatności na stronie www.

     

    wstecz
    Zamknij x
    W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, dzięki czemu dostosowuje się ona do Państwa indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej informacji znajduje się w naszej Polityce cookies.